Bunkface-Situasi

Tuesday 26 July 2011

Paku di Lebuhraya

Dari email blalang_group
Assalamuailaikum wbt.
Buat sahabat2 pengguna jalanraya Plus Highway terutama sekali bagi pengguna motosikal.Baru sekejap tadi jam 2.00 ptg (21 Jul 11) saya dari Kajang melaluai highway plus menuju ker office saya di KL.Memang kebiasaan saya ulang alik ke tempat kerja dengan mengguna motosikal.
Hendak di jadikan cerita, selepas melaluai lorong motosikal di Plaza Tol sungai Besi.Selepas malalui Esso Sg Besi saya memperlahankan motosikal kerana hendak mebetulkan baju hujan.Betul2 berdekatan dengan deretan kedai(terdapat Wisma PURCON) saya melihat banyak paku2 bertaburan di tepi jalanraya.

Paku2 ini di tabur sepanjang jalan sehingga ke sempadan Plus.Saya sempat kutip separuh bekas maggi cup, tapi masih banyak lagi bertaburan di tepi jalan.Memikirkan keselamatan pengguna yg lain saya telefon PLUS supaya membersihkan paku di kawasan tadbir PLUS.Menuju ke Office saya tengok dua buah motor berhenti di tepi jalan akibat pancit.So di harap pengguna2 yg lain berhati2 melalui kawasan tersebut.
Wassalam.
Yang menjadi persoalannya siapa yang bertanggungjawab menabur paku tersebut?

Photobucket

No comments:

Post a Comment